Vivanco SR95 (Grijs) Review

DylanSan 18 september 2013, 99 views

Vivanco SR95 (Grijs)

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goedkoop

Minpunten

• Bouwkwalitijd
  • Groot
  • Niet opvouwbaar

Hallo welkom bij mijn Review over de Vivanco SR95

Nou ik ben een koptelefoon freak, Ik houd van muziek, Dus als je ergens een goedkope koptelefoon ziet, Is dat natuurlijk Super.

Ik heb deze 3 maanden gebruikt, Alhoewel hij was in de eerste week al Kapot gegaan.

De bouw kwalitijd Is verschrikkelijk, De JackPlug boog uit zijn rubbere omhulseltje waardoor ik een nieuwe er op moest zetten.
De plastic kwalitijd was ook Erg. Er brak een klein onderdeeltje af
Voor deze fouten, Zie foto.

Hij zit wel erg comfortalbel, Het is een groot ding, maar daar wen je heel snel aan. Ook vond ik het geluidskwalitijd verrassend goed.
Alleen kan hij het geluid niet binnen de koptelefoon zelf houden, Andere in bijvoorbeeld de tram konden mijn muziek ook horen.

Heb jij ook een Vivanco SR95 (Grijs)?

zou over je korte verhaal toch maar eens een spellings checker halen....
Geluidskwalitijd????

of je moet een duitse achtergrond hebben anders snap ik de hoofdletters midden in zinnen ook niet echt.
Ik ben Dyslectisch, En die hoofdLetters, Uh, Waarschijnlijk Ben ik dat gewoon gewend.
Juist als je dyslectisch bent kun je juist daar dus dan beter op letten, ik zeg ook niet dat je review een grammaticaal hoogstandje moet zijn. Maar een beetje er op letten mag wel