Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech T400 Zone Touch Mouse (Zwart) Review

Karizma 18 september 2013, 277 views

Logitech T400 Zone Touch Mouse (Zwart)

Pluspunten

• Ziet er wel apart uit.

Minpunten

• Scrollen werkt nauwelijks, veel te veel moeite voor nodig.
  • Horizontaal scrollen werkt gewoon niet.
  • Klikken van de muisknoppen gaat heel erg zwaar.

KORTE REVIEW;

Algemeen
Ik heb deze muis aangeschaft toen hij nog 50 euro kostte, het leek mij een interessante muis dankzij de veelbelovende touch experience. Je mag ook weten dat ik deze muis direct retour heb gestuurd.

Gebruik
Deze muis beloofde mij veel, toen ik ging testen baalde ik enorm dat ik deze muis gekocht had. Het scrollen werkt echt moeilijk, vond dit vreemd omdat dit juist wel een specialiteit van deze muis zou zijn. Horizontaal scrollen werkte bij mij gewoon niet. Ook met de software van Logitech niet, alles werd gedetecteerd als een normale scroll.

Ergonomie
De muis ligt niet echt fijn in de hand, te plat en passief.

Overig
Alles wat hierboven staat was niet eens te druppel om 'm te retourneren, het muisklikken ging ZO erg stroef en zwaar dat ik naar een paar keer klikken al last van m'n vingers had. Leek niet echt een productie fout.

Heb jij ook een Logitech T400 Zone Touch Mouse (Zwart)?