Microsoft Wireless Mobile Mouse 4000 Review

Karizma 18 september 2013, 389 views

Microsoft Wireless Mobile Mouse 4000

Pluspunten

• Super fijne muis klik, geluidsloos en smooth.
  • Goede batterij duur.
  • Heel goed bereik met de transceiver.
  • Ligt super fijn in de hand voor een mobile muis.
  • Opberg plekje in de muis voor de USB transceiver.

Minpunten

• Ver uitstekende nano transceiver in vergelijking met die van Logitech.
  • Kwaliteit nano transceiver is slecht.
  • Gaf na 2 jaar trouwe dienst ouderdoms kwalen wat naar mijn mening niet hoort.

KORTE REVIEW;

Algemeen
Allereerst keek ik een beetje negatief naar de hardware producten van Microsoft, maar deze muis heeft mijn kijk erop wel veranderd.
Ik heb deze muis 2 jaar geleden aangeschaft voor ongeveer 35 euro. De muis is prachtig en ziet er zeer gelikt uit. Helaas gaf hij nu kuren en moest ik overstappen.

Ergonomie
Deze muis ligt zeer goed in je handen, de zeikanten zijn van kwaliteits rubber wat heel aangenaam aanvoelt. De muis is lekker hoog voor je handpalm wat ik zelf wel fijn vind.

Gebruik
De muis functioneerd prima, de allerbeste feature van deze muis is de muisklik; deze hoor je helemaal niet en voelt heel lekker aan. Ook het scrollen voelt goed. De muis werkt inderdaad goed op alle vlakken (behalve glas) dus dat is ook wel fijn.

Ik vind het een fijne muis voor een geweldige prijs, jammer dat hij zo snel kapot ging. Ik wilde dit keer een grotere muis maar anders had ik deze Microsoft muis nogmaals besteld.

Heb jij ook een Microsoft Wireless Mobile Mouse 4000?