Logitech H600 Wireless Headset Review

Karizma 18 september 2013, laatste update op 18 september 2013, 810 views

Logitech H600 Wireless Headset

Pluspunten

• Zit goed op je hoofd/oren.
  • Hoogte goed afstelbaar.
  • Microfoon kan naar boven geduwd worden.
  • Microfoon kan makkelijk aan en uit gezet worden met een knopje.
  • Makkelijke pairing met receiver.

Minpunten

• Zeer bedroevende accuduur.

Features Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
KORTE REVIEW;

Algemeen
Deze headset werkt zoals ik verwacht had, de kwaliteit is prima en er zijn geen non-sense features zoals je gewend bent van Logitech. Deze headset was gelukkig plug en play, want ik ben lui. Dit werkte allemaal vlekkeloos.

Kwaliteit
De kwaliteit van headset is prima zoals ik zei; de gebruikte materialen zijn goed en niet makkelijk kapot te krijgen. Ook de kussentjes op je oren zijn lekker zacht.

Geluid/Opname
Het geluid dat uit de H600 komt is voldoende, een nadeel is dat er geen versterker in zit, dat betekend dus dat de maximale volume van de headset gebonden is aan de Windows volume.

Accuduur
Hier was ik wel erg benieuwd naar, ik ging er wel vanuit dat de headset een paar dagen mee zal gaan op een volle accu, maar dit is totaal niet het geval. Tijdens het gamen gaat de headset bij mij ongeveer 2 tot 3 uur mee en dan moet ik tijdens het gamen de voeding erop aansluiten. Bij normaal gebruik ongeveer 4 uur maximaal. Het opladen van de headset duurt ook wel een tijdje naar mijn mening.

Overig
De nano transceiver is super goed, daarmee bedoel ik de kwaliteit ervan in vergelijking met bijvoorbeeld Microsoft, Trust receivers van die vallen al naar een paar maanden uit elkaar.

Het is een perfecte headset, hij was geloof ik de goedkoopste wireless headset van een reputabel merk. Als ik van te voren had geweten dat de accuduur zo slecht zou zijn, dan had ik deze H600 niet besteld.

Heb jij ook een Logitech H600 Wireless Headset?