Specificaties Socket AM3+ met AMD 970 chipset - Bekijk alle specificaties

ASRock 970 Extreme3 Review

DylanSan 17 september 2013, 534 views

ASRock 970 Extreme3

Pluspunten

• Goedkoop
  • Geweldige Geld tegenover specs Rate
  • Simpel
  • XFastLan
  • Usb 3.0 , 2.0 EN Externe Sata
  • CrossFire
  • Goede uitleg over PinHeaders
  • UEFI Met Cursor
  • OverClock Menu

Minpunten

• Instalatie voor koeling
  • Veel onnodige Sofware

Layout Score: 3
Dit moederbord is geweldig, Ik ben nog maar 14 jaar, En Goh, ik zou dit aanraden aan elke "Gamer Vriend" In mijn klas!

Dit moederbord werkt uitstekend, Ik heb hem nu ongeveer 3 maanden, En jee, wat heb ik al veel gecomputerd.

Ik zou dit moederbord aanraden als je Een al iets beter dan beginnende computer bouwer bent, want dit ding is vrij wel up to date, Maar het is ook weer niet de beste in de hele wereld.

Ik had alleen een probleempje met het installeren van de koeling op mijn processor, Maar uiteindelijk is het toch gelukt met een beetje druk erop.

Heb jij ook een ASRock 970 Extreme3?

Leuk om zoiets voorbij te zien komen van iemand die nog maar 14 jaar oud is :)
Volgens mij zitten er wel meer jongere mensen op Tweakers, dat kunnen er nog wel meer zijn dan je denkt ;)
Ben zelf 15, en walg ervan dat mensen soms zeggen dat tieners niks weten en alleen maar Call of Duty spelen, ikzelf ben niet zo en een totale computerfreak vanaf mijn 4de levensjaar dus het bestaat wel :)

Spelling en leestekens zouden misschien wel wat aangepast moeten worden, is maar een tip.
Ik Vind dat iedereen zijn geboortejaar achter z'n naam moet zetten!! :)

M.v.g. Niels