Specificaties 8GB DDR3 (kit van 2) @ 1.600Mhz - Bekijk alle specificaties

Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9B Review

DylanSan 17 september 2013, 684 views

Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9B

Pluspunten

• Goedkoop
  • Samenwerking
  • Mooi

Minpunten

• Buigbare heatsink

Stabiliteit Score: 5
Hallo ik ben Dylan En ik ben 14 jaar.
Dit was het eerste computer product dat ik ooit zelf met eigen beslissing heb gekocht, En, Het was de beste beslissing in mijn leven.

Ik vind dat deze RAM Geweldig is omdat hij niet alleen goedkoop is, Hij is ook Geweldig! Hij ziet er geweldig uit, Hij doet het geweldig En het heeft heatsinks!

Er was alleen een probleem, Als je Je RAM isntalleerd moet je Niet the veel gaan forceren omdat de heatsinks dan gaan Verplaatsen of verbuigen, Alhoewel, dit is makkelijk terug te buigen. Dus dat is het enigste.

Heb jij ook een Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9B?

Wat een enthousiasme!!

Goede review!
Bedankt voor de review, ik baal ook altijd zo van buigbare heatsinks.
Prachtig om te zien dat de aankoop van het geheugen zo'n mooie aankoop voor je is geweest! Wie weet wat voor geweldige hardware je nog meer staat te wachten in de toekomst.

En kleine tip, geheugen plaatsen hoort te kunnen zonder echt hard druk te zetten. Als je het goed doet hoor de clipjes 'klikken' in de inkepingen van het geheugen.
Heb zelf 4x4 variant van deze set, en in het zwart, en het klopt inderdaat dat deze setjes wat meer duwkracht vergen dan andere, maar bij mij boog de heatsink niet.
Heb je nog wat testjes gedaan met dit geheugen?

En waarom is er 2x +3 gescoord hier?

[Reactie gewijzigd door ShitHappens op 18 september 2013 10:20]

Hm nee ik heb geen andere tests Gedaan, Het is nog maar mijn Eerste ZelfGebouwde PC.
Wat ik wel weet is dat hij problemen heeft met elk Moederbord, Ik weet dat je ze erin moet kunnen klikken, maar dat gat af en toe heel stug.