Specificaties 17,3" (1920x1080), 1,032TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Medion Akoya P7817 (30015741) Review

Tlozoot 15 september 2013, laatste update op 15 september 2013, 219 views

Medion Akoya P7817 (30015741)

Pluspunten

• mooie beeldkwaliteit
  • aparte toetsen
  • groot vlak onder toetsen bord voor gebruik muis met laptop op schoot

Minpunten

• Wordt erg warm waardoor games soms crashen.
  • lijkt enigzins wat aan de slecht afgewerkte kant als je op de bovenkant drukt

Heb een paar maanden geleden zo'n laptop gekocht en ben er heel blij mee,
Ik kan er Crysis 3 op medium detail probleemloos op spelen en op max detail maar met een minor Lag, maar wat vervacht je van een 600 euro laptop.

-Warmte Producering
Helaas is de Warmte producering erg hoog waardoor sommige spellen crashen wanneer ik die langer speel dan een paar uur. maar dat valdt op te lossen door de vent uigangen goed vrij te houden en een koelend schootkussen te gebruiken.

-Accuduur
De accu gaat ook erg lang mee. tot 5 uur bij offline non-instensief gebruik en tot 2 uur online intensief.

-Prijs
Over de prijs valt niks te klagen als je het mij vraagt. voor zeshonderd euro vind ik dit echt een aanrader
-Prestaties / Beeldkwaliteit
Prestaties zijn zeer goed het kijken van films is erg prettig, met een Hd Display, een lange accu duur, mat scherm en het heldere beeld.

Bouwkwaliteit En Robuustheid:
lijkt enigzins wat aan de slecht afgewerkte kant als je
op de bovenkant van het beeld drukt omdat die een beetje meegeeft maar voorde rest mooi afgewerkt.

Ergonomie:
Ziet er mooi strak uit en goed afge werkt

Overall een 4. Aanrader.

Heb jij ook een Medion Akoya P7817 (30015741)?