Dell Latitude E6320 (I5-2540M-UK) Review

harley 12 september 2013, 371 views

Dell Latitude E6320 (I5-2540M-UK)

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Verwisselbare DVD/HDD Tray mogelijkheid
  • Mat scherm
  • VGA & (Mini) HDMI output
  • RJ45 aansluiting

Minpunten

• Slechts 1366x768
  • Geen USB 3.0
  • Slechts 2 USB 2.0 aansluitingen
  • RJ45 is maar 100Mbit geen Gbit

Ik koop vrijwel ieder jaar voor de vakantie een netbookje voor de opslag en lichte bewerking van de foto's en het bijhouden van een blogje. Na de vakantie weer op marktplaats en meestal kost het me vrij weinig ;)

Dit jaar weer op zoek en had eigenlijk een aanbieding met kantelbaar touchscreen gevonden. Wel iets boven budget maar de planning was om hem dit jaar eens te houden. Helaas ging de aanbieding na al besteld te hebben ineens niet meer door wegens dat het gerefurbisde versies bleken te zijn. Dan maar op zoek naar een andere laptop. Na wat zoeken bij de Latitude uitgekomen. Uitgebreide garantie, goede proccesor alleen weinig grafische power. Ik speel dan ook geen spelletjes.

De bouwkwaliteit is echt heel degelijk. De featureset viel me wat tegen vooral mbt de weinige USB poorten. Ook het keyboard mocht van mij verlicht zijn en er is geen 3G module aanwezig. Via ebay beide los aangeschaft (verlicht keyboard en een 3G module) en nu is het een complete laptop. Zeker met een verwisselbare bay voor Accu/DVD Brander is het voor een klein en lichte laptop zeer compleet te noemen.
Hij heeft inmiddels Windows 8 + Samsung 820 128GB SSD upgrade gehad en ook dit werkt voortreffelijk.
Indien er behoefte is aan benchmarks wil ik deze best draaien.

Heb jij ook een Dell Latitude E6320 (I5-2540M-UK)?