Specificaties Tower, 6 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Sharkoon T28 (groene leds) Review

KillerTheGuy 4 september 2013, 1.107 views

Sharkoon T28 (groene leds)

Pluspunten

• Cable Management is erg handig
  • Goede airflow
  • Fans zijn stil
  • Ziet er erg strak en mooi uit vanaf de buitenkant
  • Side-window is erg stevig en mooi
  • USB aansluitingen zijn erg goed.
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Genoeg brackets en schroefjes meegeleverd

Minpunten

• De USB 3.0 kabel voor op het moedebord is niet lang genoeg om achter het backpanel langs te gaan en zit daarom in de weg.
  • Geen handleiding meegeleverd
  • Weinig videokaart ruimte

Sinds eergisteren binnengekregen. In goede kwaliteit geleverd, alleen de plastic folie die op het side-window zat was er niet erg goed opgeplakt, maar dat kan gebeuren en is niet een erg groot probleem.

Ziet er prachtig uit voor zijn prijs en het binnenwerk is ook erg mooi en efficiŽnt. Ik moest nog wel al mijn oude onderdelen installeren en dat nam wat tijd in beslag.

Er is genoeg ruimte in de kast voor onderdelen, alleen de videokaart was een klein probleem maar daar kom ik later op terug.

Cable management is op zich erg handig alleen niet alle kabels paste er doorheen omdat zij niet lang genoeg waren (waaronder de USB 3.0 kabel die op het moederbord moest). Ik vind persoonlijk de harde schijven erg handig zitten en waren makkelijk in te bouwen.

Wat wel belangrijk om te weten is de lengte van je videokaart want ik heb de Club 3D 7870 XT en die is 268mm en de kast kan er een van 270mm hebben dus het is nu erg krap.

De airflow is prima, de 2 fans aan de voorkant zijn erg handig alleen het komt niet helemaal uit met mijn processor koeling die er tegenin blaast.

Ik vond wel erg jammer dat er geen handleiding erbij is geleverd en dat die online opgezocht moet worden wat erg onhandig is. Maar dit is niet een erg sterk minpunt.

Heb jij ook een Sharkoon T28 (groene leds)?

Wow, een 7870XT van 268 cm... waar haal je die? :+
Flinke kast inderdaad, 2.7m + nog je drivecages en fans ervoor :O
Oeps ik zie nu pas dat het mm had moeten zijn, excuses ;)
Uhm... je kan een gedeelte voor de HDD's uit de kast halen waardoor er videokaarten van 400mm in passen.
Dat klopt alleen het is moeilijk om dan op de andere plekken je harde schijven te installeren aangezien de bekabeling dan heel gauw in de weg zit. Dus ik zou aanraden om het daar te houden voor je harde schijven.
Zou toch geen probleem moeten zijn met sata kabels waarvan 1 kant krom is?
Valt de PSU en de kabels die er vandaan komen erg op?
Valt wel mee ik heb dezelfde behuizing en je ziet het niet echt. Het handigste is om een modulaire voeding te nemen. Ik heb hem er wel in laten zitten want anders raak ik hem kwijt ;)
Volgens mij zit je cpu koeler dan andersom dan hoort of ik heb dat juist, want ik heb namelijk de zelfde koeler en die blaast juist alles naar achter dat lijkt mij ook beter dan dat hij er tegen in blaast, want dan krijg je een slecht airflow.