1 review

Transcend 32GB 133x CompactFlash Card - Reviews

Specificaties 32GB CF I • 0,864 per GB - Bekijk alle specificaties

Transcend 32GB 133x CompactFlash Card Review

tHe_BiNk 5 september 2008, laatste update op 6 oktober 2009, 852 views

Transcend 32GB 133x CompactFlash Card

Pluspunten

• Prijs was 95 euro, dus redelijk
  • Prestaties voldoende

Minpunten

• Nog geen

Heb deze compact flash kaart in mijn Apple iPod mini ingebouwd. De kaart is van voldoende snelheid om er een groot aantal portable applicaties vanaf te draaien. Ik neem dus zelden nog een laptop of USB stick mee.

Eerst heb ik de iPod via USB (Intel P45 IHC10R) aangesloten, daarna via Firewire (TI TSB43AB23) (Moederbord is een Gigabyte EP45-DS4). Enjoy.

De prestaties van de Transcend 32GB 133X zie je hieronder.

Heb jij ook een Transcend 32GB 133x CompactFlash Card?

Sorry maar die benchmarks die kloppen niet echt. Dit kaartje moet makkelijk 10 Mb/sec kunnen wegschrijven.

Je hebt gedeeltelijk gelijk, de controller in de iPod lijkt inderdaad de bottleneck bij het wegschrijven van data.

Rob haalt read/write speeds van 10 a 11 MB/sec.

[Reactie gewijzigd door tHe_BiNk op 17 januari 2010 03:00]