Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Klipsch Image S4 II (Zwart) Review

GregoryJC 30 augustus 2013, 1.152 views

Klipsch Image S4 II (Zwart)

Pluspunten

• Uitmuntende geluidskwaliteit voor In-Ear Headphones
  • Lange snoer en licht (erg belangrijk)

Minpunten

• bouwkwaliteit had wel iets beter gekund

Ik ben inmiddels al meer dan 6 maanden in het bezit van de android versie van deze In-Ear Headphones. Ik ga er heel kort en krachtig over zijn. Als je echt wilt genieten van de muziek waarvoor het bedoeld is dan kijk je niet verder en koop je de Klipsch Image S4 II. Natuurlijk heb je nog duurdere versies, maar als het nog veel beter is dan dit model dan zou ik versteld staan. Ik heb de Beats en de Bose gehoord, maar dat is niks vergeleken met de Klipsch. Hoe langer ik ze heb hoe beter ze ook klinken. De rede voor aankoop was dat ik op mijn HTC One X beats van Dre had, maar met standaard oordopjes zat. Ik ben echt een muziek fan van alle genres dus ik beoordeel dit product niet alleen op top 40 muziek, rap, dance, hardcore etc, maar ook klassiek etc. In 1 woord geweldig. Als ik dan toch 1 minpuntje zou kunnen opnoemen dan zou het om de bouwkwaliteit gaan. Deze is wel wat minder dan de Bose of de Beats, maar dat weegt niet op tegen de geluidskwaliteit van de Klipsch

Heb jij ook een Klipsch Image S4 II (Zwart)?

Cool, mijn eerste kwaliteit in-ears waren de S4's. Ik kan je inmiddels vertellen dat er wel degelijk veel betere in-ears zijn :-). Toch hele fijne dingen. Bouwkwaliteit ben ik het ook mee eens.