Specificaties GF GTX 660 Ti (1,098GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Zotac GeForce GTX 660 Ti AMP! Extreme Edition Review

kastor159Newbie 23 augustus 2013, 139 views

Zotac GeForce GTX 660 Ti AMP! Extreme Edition

Drivers en compatibiliteit Score: 4

Een tijdje terug was mijn video kaart aan vervanging toe en besloot toen voor deze kaart te gaan omdat zotac mij eigenlijk nooit teleur gesteld heeft. Toen ik deze net had ontvangen werkte hij perfect echt geweldig en kwam nooit boven de 70 graden uit. Maar na enige tijd kreeg ik last van de "Nvidia windows kernal error" en heb ik hem op moeten sturen naar de leverancier ik wacht nog wel op reactie maar voor zover ik deze heb kunnen testen werkt hij geweldig. Wel moet ik opmerken dat ik de prijs op dit moment belachelijk hoog vind aangezien ik hem voor 309 heb gekocht al enige tijd geleden, en deze nu voor meer dan 450 word aangeboden terwijl je voor minder betere specs hebt. Kortom een hele goede kaart maar een te hoge prijs

Heb jij ook een Zotac GeForce GTX 660 Ti AMP! Extreme Edition?

Wat maakt deze kaart goed? Waar zijn de benchmarks en tests etc?
Vind de prijs ook zeer vreemd. Je review is wel een beetje magertjes.
Wordt momenteel maar door één winkel geleverd. Verklaart alles ;)
Reviewer heeft dus ook niet eens de moeite genomen die 2 klikjes te doen, met dus een magere review als gevolg.

[Reactie gewijzigd door ShitHappens op 24 augustus 2013 02:13]