Specificaties Tower, 14 interne bays - Bekijk alle specificaties

BitFenix Colossus White (red & blue leds) Review

Mastergup 20 augustus 2013, 510 views

BitFenix Colossus White (red & blue leds)

Pluspunten

• Hij is groot, dat vind ik wel fijn, ruimte dus.
  • extra bakje, met slotje.
  • De leds die dus echt goed licht geven.
  • De airflow, Ook onder de voeding omdat die op steuntjes staat.
  • De fancontroller die echt goed zijn werk doet, en aansluitingen heeft om er 6 fans op aan te sluiten.
  • De fans die er standaard bij zitten draaien lekker stil.

Minpunten

• Wat ik wel jammer vond is dat er op de site staat dat er micro-atx in kan, en dat is ook wel zo alleen kom je 1 gaatje tekort om het micro-atx bord op alle punten vast te zetten.
  • Ook niet echt handig is dat wil je de top eraf halen, dat je dus eerst alle kabels die aan de top zitten door een klein gaatje halen.

Ik heb sinds gisteren een BitFenix collosus white.
Nadat ik even door de pricewatch had gekeken kwam ik deze tegen, ik vond hem zeer mooi eruit zien, en nadat ik filmpjes had gezien toch besloten om deze tenemen.
Dit ook omdat mijn bureau waar mijn pc opstaat ook wit is.
Het kabelmanagment blijkt ook zeer handig te zijn, en daar bedoel ik mee, er zit boven op een vakje waar je de aansluitingen hebt voor usb 2.0 en 3.0.
Als je daar iets in legt met een kabel zoals je mobile telefoon dan kan je het klepje en de deur gewoon dicht doen, omdat je de kabel mooi weg kunt leggen door de gleuven.

Oja voor er mensen gaan vragen waarom heb je er een micro - atx inzitten, ik had eerst een haf xb kast maar had een kleine inschattings fout gemaakt, en nu stond die kast net een stuk voor mijn scherm, dus zodoende.
En om nu ook weer een ander moederbord te kopen nadat ik deze net nieuw had, dat zag ik niet zitten.

Maar toch zeer tevreden over deze in mijn ogen zeer mooie kast, met voldoende uitbreidings ruimte.

• asus gryphon z87
  • cooler master seidon 240m
  • Cooler Master Silent Pro M2 620W
  • gtx 770
  • i5 4670k

Heb jij ook een BitFenix Colossus White (red & blue leds)?

Reageer op de review en kom niet aan met, pak een spuitbus, is geen mod review.
Corsair Obsidian 350D. Nuff said.
goede kast, te klein voor mij en te strak.
en nogmaals in combinatie met de kleur van mijn bureau staat wit mooier.
of vertel iets nuttigs.

[Reactie gewijzigd door dmvdberg op 21 augustus 2013 09:40]

en wat bedoel je daar mee. tjong

[Reactie gewijzigd door dmvdberg op 21 augustus 2013 09:40]

dat heeft daar niks mee te maken, maar als ik een 350d kast wilde nam ik die wel.
tweakers heet het idd voor een reden, dat men hier iets nuttigs zegt over een reviuew bijv.