Lenovo ThinkPad Helix (N3Z6DMH) Zwart Review

psygarden 15 augustus 2013, 1.888 views

Lenovo ThinkPad Helix (N3Z6DMH) Zwart

We hebben nu een 5-tal van deze toestellen in gebruik, en allemaal vertonen ze dezelfde problemen die support na verschillende interventies niet opgelost krijgt:

- connector van de interne battery komt los (connect blijft enkel op zijn plaats door druk van de behuizing & geen kliksysteem?) issues mee gehad op 4 van de 5 toestellen.
- werkt enkel op stroom
- USB 3 dock heeft verschillende issues met extern beeldscherm (lag, zwart beeld, ...). issues mee op alle toestellen.
- intern beeld begint regelmatig random te flikkeren, simultaan met extern scherm als het dan is aangelosten
- display driver crashes
- geen interne koeler dus cpu is heel traag als we het scherm losmaken van het keyboard waar de fans in zitten
...
een sterke afrader dus.

Heb jij ook een Lenovo ThinkPad Helix (N3Z6DMH) Zwart?

echt, dit hoort op het forum!!! dit is geen revieuw! hier hoor je de werking van het apparaat te bespreken en niet te klagen! echt, er worden tegenwoordig geen fatsoenlijke revieuw geschreven.
...Spreekt iemand zonder een enkele review ?
Ben het er wel mee eens dat er een hoger minimum aan woorden geschreven dient te worden.
Al heb ik ook zat echt hele goede korte reviews gezien.... het KAN dus wel. (hint)
@ dmvdberg, ik ben geen goede schrijver. heb wel eens wat geprobeerd, maar als het niks is post ik het gewoon niet. Dat is toch niet zo erg?
Dan moet je imho ook iets minder kritisch zijn naar anderen die ook moeite hebben met langere stukken tekst.
Wel handig om dit hier aan te geven. Als hij er 5 heeft die allemaal kuren vertonen zou ik niet zo snel voor dit model gaan imho.
Wat een onzin. Waar haal je het vandaan dat hier 'de werking van het apparaat' moet worden besproken? RTFM zou ik zeggen. En als het door alle gebreken niet werkt dan houdt dat ook op. Aan jouw post hebben we in elk geval niets. Wees blij dat er de moeite is genomen dit neer te zetten.
omdat het een review is... RTFM 4 u. Oke, ik heb een hekel aan mensen die hipster-uitdrukkingen gebruiken op een serieuze plek, maar deze keer kon ik het niet laten :). Er bestaan nl niet voor niks '[product X] garantie en problemen' topics. Een 1 ster beoordeling voor een DOA batch haalt het hele userreview systeem omlaag, RTFM... ruil die dingen om en geef dan sterren, reviews zijn niet verplicht. Zo te zien is het in een zakelijke omgeving, dan heb je contract en is dat geen probleem.
We hebben inderdaad contract, ze zijn ondertussen allemaal al meermaals hersteld, en ze blijven nieuwe issues krijgen.

omruilingen krijg je nooit, zelfs niet na rechtstreeks contact met Lenovo Benelux.
Zo dan dat klinkt niet best voor Lenovo. Waren dit een van de eerste series?
als ik de herstellers vraag wat hun ervaringen zijn, zijn ze ook niet echt te spreken over de toestellen...