Logitech UE Mobile Boombox (zwart/groen) Review

mirton 14 augustus 2013, laatste update op 14 augustus 2013, 1.175 views

Logitech UE Mobile Boombox (zwart/groen)

Pluspunten

• Goede bouw, zeer solide
  • Gaat best hard, maar vervormt een beetje in de hoogste stand
  • Lange batterijduur en snel oplaadbaar

Minpunten

• Bellen via de ingebouwde microfoon werkt niet
  • Bass had wat meer gemogen

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 4
De Boombox heb ik in het zwart gekocht voor 99 euro en bevalt me prima. Hij doet wat hij moet doen en dat is via bluetooth of een 3,5 mm plug muziek/podcasts afspelen. Wat ik niet van tevoren had bedacht was dat ik hem ook wel eens gebruik voor films van laptop/tablet. Bluetooth werkt hiervoor niet omdat er dan lag zit tussen beeld en geluid maar via een normaal kabeltje werkt dit goed.

Geluidskwaliteit is voldoende voor wat ik er mee wil en hij kan ook best hard. Pas op de hoogste stand vervormt het geluid merkbaar. Bouwkwaliteit is ook echt solide. Ben normaal erg zuinig op mijn spullen maar met dit ding komt het wel goed als ik hem gewoon in de tas gooi.

Qua features is het wat karig maar dat had ik ook verwacht. Bellen heb ik een keer gedaan maar dat was voor de andere kant onverstaanbaar. Als je een device daarvoor nodig hebt zou ik verder zoeken.

Batterij gaat lang mee, kan je zeker een uur of 10 op doen. Hij laat snel op en ook nog eens via micro-usb. Erg handig en prettig.

Al met al ben ik behoorlijk tevreden, goede koop en niet te duur.

Heb jij ook een Logitech UE Mobile Boombox (zwart/groen)?