Sleeping Dogs, PlayStation 3 Review

THWIT 8 augustus 2013, laatste update op 8 augustus 2013, 164 views

Sleeping Dogs, PlayStation 3

Pluspunten

• Vechtsysteem enerzijds inventief...

Minpunten

• ...Maar aan de andere kant wel een beetje te gemakkelijk

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Momenteel kost deze game nog geen 20 euro. Hiervoor is het werkelijk een koopje: zoals Tweakers in hun review over deze game aangeeft is het een must have van het najaar van 2012. En voor dit prijsje kun je het in mijn ogen bijna niet laten liggen. Gewoon als opstapje en inkomertje voor GTA, dat later dit jaar beschikbaar zal komen, is deze game uitermate vermakelijk.

De graphics zijn erg goed: het ziet er werkelijk zeer goed uit voor een game van deze generatie platforms. De review van Tweakers vermeldt frame-drops, dat is bij mij niet het geval geweest tot het moment dat ik het spel had uitgespeeld en in de aller snelste auto die beschikbaar is reed, als je dan op het snelst rijdt kan het een enkele keer voorkomen dat hij het even niet meer trekt.

Maar dat zorgt er niet voor dat deze game zijn 5 sterren niet waard is!

Heb jij ook een Sleeping Dogs, PlayStation 3?

Reviews door de redactie