Sony Ericsson MW600 Stereo Bluetooth Headset (Zwart) Review

disheaver 4 augustus 2013, 455 views

Sony Ericsson MW600 Stereo Bluetooth Headset (Zwart)

Pluspunten

• FM radio

Minpunten

• Orientatie van scherm (kabeltje ligt in de weg)
  • Volume-knoppen
  • lastige aan/uit knop

Ik heb deze bluetooth headset gekocht omdat deze ook een FM radio bevat. Dit en de bel-functies bevallen me goed, maar met name m.b.t de ergonomie valt tegen.

De aan/uit-knop is moeilijk in te drukken, alleen met je nagel werkt het goed. Je moet hem daarnaast ook enkele tellen inhouden. Enige voordeel is dat hij nooit uitzich zelf aan of uit gaat.

Verder is de orientatie niet handig. Het LCD scherm staat goed als de audio-uitgang aan de rechterkant gericht is. Terwijl de oortjes (door de langere linker oortje) via je linkerschouder gedragen moet worden. Hierdoor ligt het kabeltje altijd in de weg als je op je scherm moet kijken.

De volume is een soort scroll-touch-sensor. Helaas werkt dit bij mij niet lekker. Met name bij het switchen tussen fm radio en muziek-speler waar je de volume-knoppen voor moet gebruiken. Volume veranderen gaat redelijk.

Heb jij ook een Sony Ericsson MW600 Stereo Bluetooth Headset (Zwart)?