Specificaties 8GB microSDHC, 1,613 per GB - Bekijk alle specificaties

Sandisk microSDHC 8GB Class 2 of 4 (zie specs) + SD-adapter Review

adsa 23 februari 2009, laatste update op 22 juni 2009, 1.977 views

Sandisk microSDHC 8GB Class 2 of 4 (zie specs) + SD-adapter

Pluspunten

Minpunten

• Geen SD adapter bijgeleverd

Ik gebruik dit kaartje icm Nokia N78. Ik heb er nokia maps europa op staan en veel mp3-tjes, foto's en filmpjes. Snelheid is redelijk. Soms moet ik paar seconden wachten tot de eerste mp3 geladen is, daarna gaat het vanzelf. Dit kan ook aan mijn telefoon liggen. Op ebay heb ik er 21,50 (juli 2008) voor betaald inclusief verzendkosten. Er zat geen SD adapter bij. 8 gb voor dit geld is natuurlijk nix.

Update 23 februari
Kaartje met veel plezier nog steeds in gebruik. Inmiddels veel foto's en filmpjes mee gemaakt. Hij hapert nooit. In combinatie met N78 heb ik kaarten voor heel europa er op staan. Ik heb nooit iets van een hapering gezien tijdens het navigeren.

Heb jij ook een Sandisk microSDHC 8GB Class 2 of 4 (zie specs) + SD-adapter?

op ebay zijn de meeste "merk" geheugenkaartjes die "goedkoop" worden aangeboden niet origineel. Het is een kwestie van geluk of je een goeie hebt ... meestal na een half jaar krijg je problemen en raken files corrupt of kan je ze niet meer lezen. Na formateren werkt het kaartje weer tijdelijk goed. Dat is mijn ervaring met 2 Sandisk kaartjes van Ebay
Ik heb een Sandisk kaartje via "dixons" en na 4 maanden kreeg ik er geen files meer op
en kwam na 3x formatteren eindelijk de boel leeg

nu komt er niets meer op of af - zelfs een low format werkt niet meer
dus ligt niet alleen aan de "vage" ebay geheugens hoor
Ik heb bij de Phone House een 4GB SanDisk kaartje gekocht, die kon na een halfjaar niet meer geformatteerd worden. Ruilen ze wel kosteloos om, maar je bestanden ben je kwijt.