Specificaties 2.1-set met subwoofer en 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

LG 35mm Ultra Slim Soundbar (NB4530A) Review

Forel125Newbie 29 juli 2013, 4.900 views

LG 35mm Ultra Slim Soundbar (NB4530A)

Pluspunten

• Draadloze subwoofer.
  • Compacte soundbar (6,5 cm hoog)
  • Bluetooth aansluiting
  • Behoorlijk geluidsvermogen (310 Watt)
  • Compleet met muurbeugel.

Minpunten

• Geen echt surround sound zoals bij 5.1 of 7.1 set
  • Meegeleverde HDMI kabel is niet van het ARC type.

Geluidskwaliteit Score: 4
Compacte set met een draadloze subwoofer. De soundbar past goed bij mijn 42 inch LG LCD tv. Met 310 watt is er meer dan voldoende geluidsvermogen. Set is kompleet met muurbeugel en HDMI kabel. Afstandsbediening kan ook worden gebruikt voor de LCD TV. Aansluitingen van de soundbar zijn beperkt tot optisch, HDMI en component, maar dit is voor normaal gebruik voldoende. De soundbar kent een groot aantal verschillende geluidsinstellingen en het duurde even voordat ik de voor mij beste instellingen had gevonden. Set levert natuurlijk in vergelijk met een 5.1 of 7.1 set geen echte surround beleving maar met de 3D instelling wordt wel een beperkt ruimtelijk effect verkregen. Het is een prima set als je het standaard geluid van een LCD tv wil vervangen zonder de hele huiskamer vol te zetten met speakers, een beperkt budget hebt of gewoon een set zoekt zonder Blue Ray speler.

Heb jij ook een LG 35mm Ultra Slim Soundbar (NB4530A)?

De meegeleverde HDMI kabel doet bij mij gewoon ARC hoor.
en een beetje vreemd om als minpunt te geven dat een 2.1 set geen surround sound doet.
Watt heeft niet zo veel te maken met het geluidsvermogen :-)