Acer Aspire Predator G3620 (DT.SJPEH.039) Review

Olavjuh 27 juli 2013, laatste update op 27 juli 2013, 1.230 views

Acer Aspire Predator G3620 (DT.SJPEH.039)

Pluspunten

• Goeie begin gaming pc
  • Snelle processor
  • Alle games op high/ultra settings
  • stille koeling

Minpunten

• case is niet zo spectactulair

Features Score: 4
De acer predator 3620 is een uitstekende computer. Acer heeft meerdere predators in deze lijn. De acer predator 3620 is dus een uitstekend begin voor pc gaming wegens goedkopere prijs van de predator lijn. Ik had toen geen ervaring met eigen pc bouwen (nu wel). Dus het was een mooie opstarter voor pc gaming. Met de snellen i5/i7 (ligt aan de keuze) processor geschikt voor renderen en snel rekenen. De videokaart gtx 660 is ook een goeie opstarter wegens dual link dvi en hdmi voor tripple monitor gaming. Alle games haast op high/ultra settings. De hdd is een nadeel er kon beter ook nog een ssd voor os (mijn keuze) wegens snel opstarten en overschrijven. De case vind ik niet spectactulair er kom wel iets maar van window in of led fans. De koeling is best wel stil (dat is eigenlijk niet zo super belangrijk want je hebt meestal toch een headset bij het gamen op. Dus de acer predator 3620 is een goeie pc

Heb jij ook een Acer Aspire Predator G3620 (DT.SJPEH.039)?