Specificaties Mono speaker - Bekijk alle specificaties

Logitech UE Boombox (Zilver) Review

webdevotion 25 juli 2013, laatste update op 25 juli 2013, 810 views

Logitech UE Boombox (Zilver)

Pluspunten

• design
  • bouwkwaliteit
  • makkelijk in gebruik
  • volume

Minpunten

• AC adapter om op te laden, usb was fijn geweest als je Boombox icm laptop gebruikt
  • Bluetooth range ( geldt voor alle Bluetooth apparaten )
  • Prijs zoals vermeld in pricewatch aan de hoge kant

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Paar dagen geleden kwam de Logitech UE Boombox voorbij op Amazon ( Angebote ) voor 160 (geleverd).

Omdat ik al een tijdje op zoek was naar een fijne draadloze speaker ging ik er voor.
Op 9to5mac is men vaak vol lof over de Logitech producten en deze speaker
leek dus een aantrekkelijk product.

Ik was of ben zeker niet op zoek naar de beste audiofiele ervaring.
De speaker moest voor mij een gebalanceerde output leveren,
zonder vermoeiend te klinken en om echt te knallen heb ik andere vaste luidsprekers. Gebruiksgemak is ook zr belangrijk voor mij.
Anders belandt het apparaat een paar dagen later in de hoek.
Dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Even later thuis bezorgd in een mooie, stevige doos van Logitech.
Inhoud: Boombox, AC adapter met EU en UK stekker, beknopte handleiding.

Doos open, apparaat ingeschakeld ( batterij is opgeladen bij aankoop ), gepaired
met m'n iPhone door n van de knoppen op de zijkant paar seconden ingedrukt
te houden en gaan. Zo gemakkelijk was het.

Na een paar dagen ben ik heel tevreden met de aankoop.
Het apparaat wordt goed gebruikt hier in huis, wordt begrepen door iedereen
en levert een degelijk geluidsniveau + kwaliteit.

Bluetooth range mag altijd beter om bv. in de tuin of hoger gelegen verdiep van je muziek te genieten. Dit is natuurlijk niet echt een issue als je een mobiel apparaat in je broekzak hebt zitten. Dit kan wel lastig worden als je muziek vanop een desktop wil beluisteren 15 m verder in je tuin met wat muren / ramen / ... tussen de desktop en de Boombox. Maar het voldoet aan mijn verwachtingen en zal niet anders zijn bij andere apparaten. Dat is eigen aan de huidige generatie Bluetooth.

Voor 160 heb ik een prima aankoop gedaan. 250 ( huidige prijs in pricewatch ) vind ik persoonlijk redelijk stevig, maar misschien is dit apparaat het wel waard.
Als je op zoek gaat naar gelijkaardige apparaten ben je minstens even veel kwijt en vaak een pak meer. Mij hoor je dus zker niet klagen :)

Heb jij ook een Logitech UE Boombox (Zilver)?