Specificaties Stereo Bluetoothspeaker - Bekijk alle specificaties

Jabra Solemate (Black) Review

FeŽ 22 juli 2013, 3.080 views

Jabra Solemate (Black)

Pluspunten

• Hij is echt super van formaat, makkelijk compact, goed compleet,met een leren handbandje, en er zit een tas met koord bij erg makkelijk.
  • Goed geluid, geen vervorming zelfs bij klassieke muziek genoot ik nog.
  • Kwaliteit componenten goed en stevig, geen rammeltjes, piepjes of kraakjes.
  • Minijack kabel verberg je onder het apparaat doormiddel van een sluif met klemstripjes .

Minpunten

• Best wel veel geld voor een klein speakertje .
  • Rubber wordt snel smerig , (ik heb de witte versie , ik kan dit niet selecteren )
  • De miniJack mini minijack kabel is niet te gebruiken bij je ipad .

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Waarom deze aanschaf: ik zoek een speaker voor op het strand en camping, draadloos en voorzien van een accu om een fatsoenlijk stukje muziek af te kunnen afspelen, en mijn dreambox app kunnen voorzien van geluid, tevens moet deze makkelijk op te laden zijn en niet te groot !

Daarom deze koop, hij koste mij 119 euro, dat is inclusief verzendkosten.Dit was een aanbieding, kijk voor de actuele prijs in de prijsvergelijk op deze site.

In de doos:
Mini jack, naar mini jack.
Mini usb lader.
Mini usb kabel naar usb.
Speaker kleur wit.
Tasje met koord.
Gebruiksaanwijzing, garantie bepaling, registratie notitie.

Aansluitingen: minijack en bluetooth 3.0, usb geluid in, deze aansluiting is tevens om de ingebouwde accu op te laden.
De bijgeleverde minijack kabel is helaas niet te gebruiken op de ipad , een gemis .

Alle functies die dit apparaat heeft, geluid afspelen via bluetooth of de mini jack aansluiting.
Bij bluetooth verbinding kan je tevens bellen met de ingebouwde microfoon.

De knoppen van het apparaat: 3 stuks boven op het apparaat, volume harder, zachter, en een multi button, met deze knop kan 2 funkties aanspreken ,1x drukken spreekt het apparaat uit hoe vol de accu is, bij 2x drukken gaat het apparaat redailen.
Er zit ook een schuifknop aan de zijkant, met de funktie aan en uit, en bluetooth paring.

Verbinden is zeer eenvoudig, druk schuifknopje naar boven , en dan begint een muziekje met spraak (in het engels) jou uit te leggen wat je moet doen, bluetooth op je apparaat pairen en klaar is kees, je hooft geen code in te voeren.

Geluids kwaliteit: meerdere genres afgespeeld en klinken allemaal even goed, zelfs met het volume maximaal klinkt het apparaat zeer goed, lekker subtiele bas , al moet je wel de speaker naar je toe richten , ook viel mij op dat ie met minijack aangesloten iets harder ging.
Het volume van het geluid is zeer goed tot uitstekend voor deze kleine speaker, met zes sprekende personen, komt het apparaat er ver boven uit, het is natuurlijk geen gettoblaster maar een speaker voor genietend muziekje.
Ik gebruik de radio 1 app, die was wat zacht, nadat ik de app icaradiolite gebruikte was het volume beter, dit moet aan de app liggen.

Kwaliteit apparaat: super, stevig kunstof ik vermoed pe, met rubberen zolen / voeten.

Accuduur, raar maar nergens in de beschrijving te vinden, het apparaat ging na 6 uur spelen uit met bluetooth, vind ik voldoende , met de minijack gaat ie 7,5 uur mee.

Handleiding: duidelijk en voldoende al miste ik de accuduur.

Heb jij ook een Jabra Solemate (Black)?

Zo beter hoop ik , sorry mijn eerste ,en getikt op een iphone.
De komma's, die moeten direct achter de zin. Niet eerst een spatie voor de komma. Het zou fijn zijn als je dat even aan kunt passen, dan word alles een stuk overzichtelijker.

En misschien nog wat fotootjes.

Verder een mooi review!
Kan je iets meer zeggen waarom de bijgeleverde minijack kabel niet te gebruiken is bij een IPad? Het lijkt een hele normale kabel te zijn, maar blijkbaar toch niet? (of botste hij met je Ipadhoes?)