Specificaties Platform, Puzzel-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Portal, PC (Windows) Review

JurianWB 21 juli 2013, 128 views

Portal, PC (Windows)

Pluspunten

• Je kan cubes gooien wat de besturing iets uitgebreider maakt.
  • De bonuslevels zijn echt uitdagend!
  • Portal is een heel lichte game.
  • Het geluid is van redelijke kwaliteit.
  • De graphics zijn voor een oudere game van Valve best goed.

Minpunten

• Na één of twee keer ben je de game wel zat.
  • Maar een simpel begin naar portal 2.
  • Het geluid had ietsje beter gekunnen.

Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Portal 1 is voor mij een simpel begin voor de verhaallijn van portal 2.
De game is voor mij leuk om te spelen, maar na een keer of twee ben je hm wel zat. Je hebt nog wel de bonuslevels welke wel echt uitdagend zijn. Pluspunt!
De verhaallijn is op zich wel te doen, maar het haalt naar mijn mening het zeker niet bij de andere games van Valve.
De besturing vindt ik best gaaf, vooral het gooien van cubes vindt ik geweldig. Helaas heeft Valve dit in portal 2 verwijderd 😥.
Ook is portal een lichte game dus zelfs op mijn oude laptop kan ik deze game op high draaien met rond de 35 fps.
Het geluid in de game is gewoon goed, maar het kan natuurlijk altijd beter.
De prijs vindt ik voldoende, maar eigenlijk had de prijs wel iets lager gekunnen. ¤10 zou voor mij een maximum zijn.

Heb jij ook een Portal, PC (Windows)?