Logitech ClearChat Wireless Review

Fevida 27 juli 2008, 702 views

Logitech ClearChat Wireless

Pluspunten

• Lekker ligt
  • Doet lang op een opgelade accu
  • Geluidskwaliteit is beter dan die van bluetooth headsets
  • De bouw is prima, er steeks niets uit, lijkt niet kwetsbaar te zijn
  • Werkt voortreffelijk onder OS X (Leopard)

Minpunten

• Heeft regelmatig last van korte onderbrekingen door storingen in de draadloze verbinding
  • Begint snel te kraken bij lage tonen wanneer het volume wat hoger staat.
  • Op mijn PS3 werkt de microfoon wel, maar lukt het me niet geluid uit de headset te krijgen

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik ben gematigd positief over deze headset. Ik zocht een draadloze headset met een redelijk geluidskwaliteit, in ieder geval beter dan die van bluetooth headsets. In principe voldoet de headset aan mijn wensen, maar er zijn zeker punten van verbetering.

- De geluidskwaliteit is goed, maar wordt geplaagd door korte storingen. Het lijkt of de verbinding met de USB-stick niet erg sterk is. Zowel afstand, objecten die fysiek in de weg staan als storing door andere elektrische apparaten komen geregeld voor.

- Wanneer ik het volume wat hoger zet begint de headset te kraken bij lage tonen. Dit kan echt beter, ik heb goedkopere headsets gehad die hier geen last van hadden.

Heb jij ook een Logitech ClearChat Wireless?

Dit is niet echt een review imho, meer een opsomming van wat er niet goed aan is.

Jammer dat de T.net review database hier steeds vaker voor misbruikt wordt...

[Reactie gewijzigd door weebl op 28 juli 2008 02:08]

Ik geef je volledig gelijk. Er wordt op geen enkel positief punt ingegaan, terwijl er zo te zien wel een paar zijn.
Ik heb deze Logitech aangeschaft, wanneer ik het heb ontvangen zal ik een review schrijven :)