Sony SmartWatch Zwart (Zwart) Review

boyfromutrecht 10 juli 2013, laatste update op 10 juli 2013, 2.625 views

Sony SmartWatch Zwart (Zwart)

Pluspunten

• Doorgeefluik voor je telefoon
  • Veel apps
  • Mooie afwerking
  • Muziek moeiteloos bedienen.

Minpunten

• Pin gaat na een tijdje los.
  • Opladen is niet eenvoudig.
  • Smartwatch werkt in combinatie met Talkback en deze kun je niet uitzetten !

De Sony SmartWatch is een leuke aanvulling op je telefoon. Het horloge is mooi afgewerkt en zelfs met warm weer kun je het comfortabel dragen.Het enige grote nadeel van dit horloge is dat de elementen ( horloge, klepje en veertje ) vastzitten met een pin. Deze is bij mij los gaan zitten en nu valt het pinnetje er steeds uit. Ik heb dit nu opgelost met een klein elastiekje zodat de pin blijft zitten.

Ik gebruik de telefoon op de fiets en dan is de Smartwatch een ideaal hulpmiddel. Alleen als de zon stevig schijnt, of ik mijn zonnebril op heb, dan is het scherm niet altijd goed te zien. Inmiddels bedien ik het horloge automatisch met een paar tikjes.

De apps die ik gebruik:
Muziekspeler, agenda, Watch it ( binnenkomende notificaties ) , telefoonzoeker, foto's maken op afstand.

Ik heb ook de Philips SHB Bluetooth koptelefoon toegevoegd als hardware in combinatie met de smartwatch omdat ik beide via Bluetooth met mijn telefoon laat werken. Dit ging niet altijd vlekkeloos. Als ik beide apparaten gebruik, dan kan de muziek wel eens een hikje geven. Dit gebeurt niet vaak, maar kan wel storend zijn.

Het meest storend aan de Smartwatch is dat je deze moet gebruiken in combinatie met "Talkback " software, zodat alle berichten worden doorgegeven aan je telefoon. Hierdoor heb je altijd een vrouw die, als je scrollt op je telefoon naar een ander tabblad, het pagina nummer noemt.

Heb jij ook een Sony SmartWatch Zwart (Zwart)?

Eerlijke review. Klinkt als een handige toevoeging voor de telefoon.
Als ik het goed begrijp gebruikt het horloge een app om te kunnen communiceren. Ik neem aan dat er dus speciale apps ontwikkeld kunnen er voor, ook als ik naar je scorekaart kijk zie ik 'veel apps' staan. Zijn er veel kwaliteitsapps? Of is het vooral veel van hetzelfde...
Bedankt.