Logitech UltraX Premium Keyboard (Qwerty)

Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech UltraX Premium Keyboard (Qwerty) Review

rickk 22 juli 2008, laatste update op 22 juli 2008, 993 views

Logitech UltraX Premium Keyboard (Qwerty)

Pluspunten

• Laptop toetsen
  • Normale layout
  • Prijs is redelijk
  • Neutraal uiterlijk

Minpunten

• geen 'next/prev' hotkeys
  • toetsen gaan iets zwaarder dan ik zou willen

Als je zoekt naar een betaalbaar keyboard met laptop-toetsen, een normale layout en niet allerlei hotkeys is dit een prima (misschien wel de enige?) keus.

De toetsen zijn 'echte' laptopkeys, goed vergelijkbaar met de keyboards van HP laptops, helaas gaan ze wel iets zwaarder, maar misschien slijt dat wel in na verloop van tijd.

Verder neemt ie niet veel meer ruimte in dan nodig, maar heeft hij wel een volledig 'normale' layout (pageup e.d. zitten op de juiste plek) en dat is tegenwoordig bijna zeldzaam (welke idioot ooit heeft verzonnen dat dat anders moet... ??)

Enige jammere is dat er geen 'next' hotkey op zit, da's nou eigenlijk de enige hotkey die ik nog wel handig vind.

Bouwkwaliteit lijkt mij prima (iig rammelt ie niet en tik je altijd raak) voor de prijs, maar in de fora vind je wel mensen die er niet lang mee doen. De tijd zal het leren..

Heb jij ook een Logitech UltraX Premium Keyboard (Qwerty)?