Specificaties Oordopjes (standaard) zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-E820LP (Grijs, Zwart) Review

RareAMV 3 juli 2013, laatste update op 3 juli 2013, 441 views

Sony MDR-E820LP (Grijs, Zwart)

Pluspunten

• Geluidskwaliteit/prijs verhouding: Uitstekend
  • Comfort: Uitstekend(mits je de hoesjes om de oortjes hebt, denk ik)

Minpunten

• Bouwkwaliteit: Stekker ziet er kwetsbaar uit, de tijd zal het ons leren.

(Ik ben nieuw in het schrijven van reviews, en mijn grammatica is ook niet al te best, je mag er best over klagen in de reacties, maar vertel me dan ook waar de fout zit, er kunnen ook typos in zitten)

Waarom deze oordopjes?

Mijn oortjes van philips zijn onlangs stuk gegaan, dus ik had nieuwe nodig, nu had ik wat onderzoek gedaan en kwam ik eerst uit op sensheisers(als ik het zo goed schrijf), er zit een expert in mijn dorp en ik zag dat ze de mx 430 hadden, dus ik dacht, mooi, effe langs gaan en meteen menemen die handel. Maar helaas bleek dat onze expert in ons dorp deze oordopjes niet te hebben, en gezien ik geen zin had om naar een stad te gaan vroeg ik wat ze nog meer hadden voor rond de 20 euro, de meneer achter de balie pakte een paar oortjes, waaronder deze, ik kon ook kiezen voor in-ear gekleurde oortjes van 20 euro van een voor mij onbekend merk of deze(12,95 bij expert)... Nou ik wist het wel...

Wat krijg je voor deze prijs?

Je krijgt:

-De oortjes zelf.
-Een handleiding met meer dan 20 talen.
-Schuim achtige hoesjes voor om de oortjes heen( ik zou ze erop doen).
-Een plastic zakje waar je de handleiding in zat^^.

Geluidskwaliteit:

Wat voor meeste denk ik het belangrijkste is, is waarschijnlijk de geluids kwaliteit. In de handleiding staat: "Krachtige neodymiummagneten van 300 Kj/m^3 produceren krachtige lage tonen." Ik vind dat ze dat een tikkeltje overdreven hebben, want ik hoor niet echt een volle bas, Het klinkt niet slecht maar natuurlijk kun je het ook niet verwachten voor 12 euro. De midden-tonen en hoge tonen zijn wel geweldig! Dat viel ver buiten mijn verwachtingen. Ik luister naar een soort orkest achtige trailer muziek waar veel hoge tonen (violen enz..) in zitten en WOUW! Deze komen geweldig naar voren met deze oortjes.

Hoe zitten ze?

Toen ik ze voor het eerst zag had ik niet echt heel veel vertrouwen in de comfort van deze oortjes, vanwege dat de oortjes in een soort punt lopen, maar ik had het mis, ze zitten goed en ik denk dat ik er geen last van zal krijgen als ik ze uren in draag. Wel heb ik de schuim achtige hoesjes direct om de oortjes gedaan, dus ik weet niet hoe ze zitten zonder.

Bouwkwaliteit:

Hier kan ik nog niet over oordelen, ik heb deze oortjes pas een dag. Wel vind ik de stekker een beetje kwetsbaar er uit zien. We zullen zien, de meeste oortjes hebben het bij mij nog geen 3 maand uitgehouden^^.

Heb jij ook een Sony MDR-E820LP (Grijs, Zwart)?