Lenovo ThinkPad T530 (N1B38MH) Review

flashkiddy 1 juli 2013, 962 views

Lenovo ThinkPad T530 (N1B38MH)

Pluspunten

• Stil, batterij gaat best lang mee.

Minpunten

• Zwaar, traag, lelijk, slecht scherm, horrible value/money, prehistorisch

Ik heb deze laptop via mijn werk gekregen. Wat een piece of shit. Nou hebben we ook wel aardig wat bloatware binnen onze organisatie (lees: MacAfee), maar dit ding is niet vooruit te branden. God, ik haat deze laptop. Mijn goedkopere game pc gaat 10x sneller en mijn macbook air in dezelfde price range blaast dit ding met lightspeed voorbij. Koop deze laptop NIET. Nooit!
Ding is lelijk, loodzwaar, de pijltjestoetsen zitten direct tegen de pageup en -down aan, waardoor je nooit normaal door een stuk tekst/programmeercode kunt navigeren zonder continu je cursor compleet de verkeerde kant op te sturen.

Dit ding is het geld niet waard. Koop het niet. Beter koop je van dit geld coke en hoeren, dan doe je tenminste nog iets nuttigs met je geld :-P

Heb jij ook een Lenovo ThinkPad T530 (N1B38MH)?

Dit ding is het geld niet waard. Koop het niet. Beter koop je van dit geld coke en hoeren, dan doe je tenminste nog iets nuttigs met je geld.
:O
Ik zou dat stukje weghalen. Het is al overduidelijk dat je deze laptop niets vind. Waar je het ''bespaarde geld'' dan aan uitgeeft is voor iedereen anders.

Over de laptop:
Sowieso snap ik niet waarom mensen deze laptop kopen, i5 (2 cores), hele lage schermresolutie, en geen externe grafische kaart. Zonde van je 1100 euro... Je kan veel beter een Asus N56 nemen.

[Reactie gewijzigd door Frozen op 1 juli 2013 13:30]

Het bedrijf waar voor ik werk werkt met deze dingen. een stuk of 600, variŽrend van de T510 - T530.
De specs zijn dan wel niet het zelfde (wij werken met alleen SSD's) Ik zie bij de specs van deze laptop een 500 Gb HD...

Denk dat daar juist de winst te behalen valt (je MacBook air heeft ook geen HD maar flashopslag)

Ik heb zelf ook nog een Dell laptop i7, 4GB en met HD en dat ding is me toch een partij traaaaaaaaag... Moet ik nog vervangen voor een SSD.

Trap er maar eens een SSD in en probeer het dan nog eens.

Zwaar vind ik hem niet vergeleken met andere laptops. Tuurlijk de MacBook air lichter maar dat is een oneerlijke vergelijking.

Over de batterij ben ik zelf zeer tevreden.
Voor programmeerwerk heeft Lenovo ook beter werkbare exemplaren.
Geloof dat niet deze laptop, maar jij als persoon de bottleneck in het bedrijf bent. Het feit dat je een laptop niet snel kan laten werken, duidt niet bepaald op een proactieve houding.

Tip: Neem vakantie tegen je burnout of ga ergens anders werken zonder computers zodat anderen geen last meer van je hebben. Laat in elk geval dit bericht aan je baas lezen, hij zal zich dood lachen.

[Reactie gewijzigd door Barre_Code op 1 juli 2013 10:52]