Specificaties Gamepad voor de PC - Bekijk alle specificaties

Logitech F310 Zwart Review

tendmex 30 juni 2013, 2.323 views

Logitech F310 Zwart

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand.
  • Makkelijk te gebruiken.

Minpunten

• Erg snel beschadigd.
  • Bij sommige spellen werkt het niet tot niet fijn.

Ik heb dit product nu een jaar. Driver installeren gaat erg gemakkelijk daarna ook heel gemakkelijk te gebruiken. Bij sommige spellen werkt het gewoon totaal niet of het is een hele rare besturing. Wel jammer dat hij tijdens het uitpakken al beschadigde. Ik heb het niet bij heel veel spellen geprobeerd. Ik gebruik hem nu vooral voor emulators omdat het daar toch echt stukken fijner met controller speelt.Wel gek dat het een playstation vorm heeft maar wel ABYX van de xbox. Ik vind het een fijn ding en raad hem zeker aan! En het is zeker niet een duur product.

Heb jij ook een Logitech F310 Zwart?

Werkt hij voor Rocket League?
Vast wel, ik spele alleen gene Rocket League, en gebruik dit ding niet meer. (al 2 jaar niet meer)
Mooi, wou er namelijk een daarvoor aanschaffen. :)
Ik zou persoonlijk iets meer geld uitgeven en een ps3/4 of xbox one/360 controller kopen. Die zijn net iets degelijker.
Wat is het verschil omdat ik er namelijk maar niet uit kom,
Bovendien ben ik niet gehaast voor een controller.
Beschikt deze ook over trilmotor?
Zover ik gemerkt heb niet. Maar het is en blijft een prima controller.
Na 2,5 jaar intensief gebruik is hij helaas kapot...
Ik gebruik hem ook al zeker 2,5 jaar en hij werkt nog.