Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Creative EP-630 (Zwart) Review

Maasje 19 juli 2008, 363 views

Creative EP-630 (Zwart)

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Goede geluids kwaliteit
  • Erg goedkoop ten opzichte van de sony en sennheisers

Minpunten

• het schuren van het kabeltje irriteert

Ik heb de oordopjes nu 4 uurtjes en ben er erg tevreden over het geluid is echt perfect.
Het enige wat ik zeer irritant vind is het schuren van de kabeltjes dit hoor je zeer goed en komt niet ten goede van het geluid.
Verder is de prijs heel goed voor wat je krijgt

Heb jij ook een Creative EP-630 (Zwart)?

Het is mischien handiger om je review iets verder uit te breiden. Dit is wel heel beknopt. Paar kopjes de kaart zelf, drivers, geluidskwaliteit etc.
Het gaat over een koptelefoon/oordopjes, niet een geluidskaart ;)

Wel is de review inderdaad vrij beknopt. Overigens kan ik de goede geluidskwaliteit wel beamen. Het zijn alleen, vanwege het irritante geschuur als het kabeltje beweegt, geen oordopjes om tijdens het lopen o.i.d. in te hebben. Wel ideaal in het OV.
Foto's.. kopjes.. wat uitgebreider allemaal, zo kom je nooit in de top 10 ;)