NEC ND-3551 16x (Dual-layer, Labelflash) Review

gelr 28 juni 2013, 212 views

NEC ND-3551 16x (Dual-layer, Labelflash)

Pluspunten

• geen

Minpunten

• Geen support geen nieuwe drivers

Media-foutgevoeligheid Score: 2
Media-compatibiliteit Score: 3
Schrijfsnelheid Score: 3
Leessnelheid Score: 3
ik heb deze DvD brander.
Ik heb spijt van het labelflas, want dat geeft alleen maar blauwe plaatjes, waar je DVD niet echt mooi van wordt.
Heeft een tijdje redelijk gefunctioneerd onder XP.
Getracht voor een probleem ondersteuning te krijgen.
Tot mijn stomme verbazing is de leverancier niet te achterhalen.
Als je op de NEC site zoekt vind je niets over DVD stations.
Als je mailt naar support krijg je te horen dat je een andere divisie moet hebben.

Na upgrade naar Windows 7 zitten er geen drivers in Windows 7 en ziet Windows het ding niet eens meer.
Ook nu geen fabrikant site te vinden waar je de drivers kunt krijgen.
Wel allerlei andere sites, maar ik voel er nietys voor om drivers zomaar ergens vandaan te downloaden.

Dus voor mij nooit meer iets van NEC.

Heb jij ook een NEC ND-3551 16x (Dual-layer, Labelflash)?

Schandalig zeg, geen ondersteuning krijgen op een apparaat van "slechts"7,5 jaar... 8)7 8)7
Het probleem is niet dat er geen ondersteuning op dit apparaat is na 7 jaar, maar dat er op het hele internet niet te vinden is waar support te krijgen is voor NEC branders. Dat was een jaar na de aankoop ook al zo. Misschien handig dat anderen dat weten voordat ze een NEC brander kopen.
Dit de "productreview-sectie", geen klaagbaak! En ga iets aan je taalgebruik doen :')
Sorry voor de tikfouten. Maar voordat u daar opmerkingen over maakt is het mischien beter zelf geen stijlfouten te maken.

Indien blijkt dat van een gekocht product de fabrikant niet te vinden is, zoals bij de NEC dvd brander lijkt mij dat nuttige informatie voor anderen die misschien ook een NEC brander willen kopen.
Indien het niet de bedoeling is om dit soort informatie te delen hoor ik graag wat dan de bedoeling van reviews is.