Panasonic RP-HT030 (Zilver, Zwart) Review

Tribbin 27 juni 2013, 101 views

Panasonic RP-HT030 (Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Helder stemgeluid
  • Goedkoop

Minpunten

• Geluid doorlatende oordopjes
  • Geen diepe bas

Nadat mijn zoveelste duurdere hoofdtelefoon was gebroken (door onzorgvuldig gebruik) heb ik drie van deze goedkope hoofdtelefoons gekocht bij Conrad voor allerdaags gebruik met mijn laptop.

Ik verwachtte er niet veel van maar wilde hoofdtelefoons die ik in de kamers rond kan laten slingeren zonder dat het te veel kost als er weer eentje breekt. Tussen de vele goedkope modellen had deze de beste reviews.

Het geluid is opvallend goed voor deze prijs. Verwacht geen diepe bas (de oordoppen zijn erg open) maar er is veel detail te horen bij de middel tot hoge tonen. Stemgeluid is helder.

Ik zou deze hoofdtelefoon weer kopen.

Heb jij ook een Panasonic RP-HT030 (Zilver, Zwart)?