Sony Xperia Tablet Z WiFi 16GB Zwart

Specificaties 10,1" • 1920x1200 • 16GB • Android 4.2 - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia Tablet Z WiFi 16GB Zwart Review

HNies 25 juni 2013, laatste update op 27 juni 2013, 2.127 views

Sony Xperia Tablet Z WiFi 16GB Zwart

Pluspunten

• Lekker dun
  • Zeer ligt
  • ligt goed in je hand
  • snel
  • mooi scherm met mooie (bravia) kleuren
  • wate/stof dicht (voor je weet maar nooit)

Minpunten

• over de Z zelf nog geen kunnen vinden
  • wellicht wat weinig accessoires te vinden zoals hoesjes e.d.

Ik heb de Z nu bijna 1 week in huis en bevalt me zeer goed!
Mijn vorige tab was een Samsung Tab 1 en uiteraard is de Z vele malen sneller en heeft een mooier beeld.

Alles doet zoals je verwacht dat het doet. En de skin van Sony is lekker simpel vergeleken met Samsung.

Accu duur, voor zover ik het nu heb kunnen testen is goed genoeg voor normaal dagelijks gebruik. Zeker de stamina instelling zorgt ervoor dat je batterij lang mee gaat. Zeker de hele dag!

Als je graag een Android tablet wilt hebben is dit zeker een aanrader. Maar ook voor de fruit fans onder ons :) is het de moeite van het overwegen waard. Ik heb Apple and Andorid goed kunnen vergelijken, heb allebei in huis. Maar Android steekt in mijn persoonlijke belevenis, er met kop en schouder boven uit. De widgets maken een Tablet veel leuker en makkelijker dan de standaard apple icoontjes zonder verdere aanpas mogelijkheden van je scherm.

Heb jij ook een Sony Xperia Tablet Z WiFi 16GB Zwart?