Raspberry Pi model B (512MB) Review

SupermellienlNewbie 22 juni 2013, 4.225 views

Raspberry Pi model B (512MB)

Pluspunten

• Alles wat ik had verwacht heb ik gekregen.

Minpunten

• Hij is op sommige momenten langzamer als een PC, maar dat is ook niet zo gek natuurlijk :-)

Layout Score: 4
Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik graag XBMC via mn telefoon (3d alles erop en eraan) wilde hebben en gebruiken. De goedkoopste was RPI en ik zeg Goedkoop en is niet altijd duurkoop. Want wat ben ik blij met deze set. Het werkt super goed en heel stabiel. Ik kon nergens op internet lezen of hij 3D films af kan spelen, en dat is een dikke JA... (ik heb een Smart LG TV met 3D) alles wat XBMC te bieden heeft op de PC werkt ook net zo goed op de Raspberry PI! mochten jullie een goede maar goede mediaplayer willen hebben is dit echt een super apparaat!

Ik heb hem via SOS Solutions gekocht, vrijdag om 10;30 besteld op zaterdag 13;30 binnen! Netjes in verpakking met alles erop en eraan (was een set prijs, zie ook hun website!)

Heb jij ook een Raspberry Pi model B (512MB)?

Meer advertenties

Uit interesse: wat bedoel je met: "XMBC via je telefoon"? Wilde je je telefoon als afstandsbediening gebruiken of had je daar je films op staan?

Groeten,

Stijn