Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties GF GTX 650 Ti Boost (1,006GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

MSI N650Ti-2GD5/OC BE Review

atvdlaan 19 juni 2013, laatste update op 20 juni 2013, 607 views

MSI N650Ti-2GD5/OC BE

Pluspunten

• Veel stillere koeler dan volgens de diverse reviews.
  • Prima overclock
  • Hogere (boost)clock dan volgens fabrikant.

Minpunten

• Geen

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb de GTX 650 ti boost een paar dagen in bezit en moet zeggen dat hij goed presteerd.
Farcry 3 op ultra settings met fps tussen de 35 en de 54 waar ik met mijn vorige kaart op medium settings speelde. Dat was een HD 6870.
Volgens diverse reviews zou de MSI GTX 650 ti boost met blauwe koeler (enkele fan) luidruchtig moeten zijn. Hij is echter bij load nauwelijks hoorbaar in tegenstelling tot de MSI HD 6870 die ik hiervoor had.
Tomb raider kan ik ook op ultra zetten waarbij 1500 mb geheugen gebruikt wordt, fps ongeveer 33-35. Met de 6870 op medium kwam ik op hetzelfde uit ongeveer.
Ik heb een kleine oc geprobeerd en kwam al snel op +100 mhz uit. Maar de winst in fps was minimaal, dus hij staat weer op standaard mhz
Het rare is wel dat volgens MSI de boost clock 1072 mhz zou zijn terwijl de boost clock volgens afterburner 1150 mhz is :)
De temperatuur van de gpu in mijn kast,een coolermaster silenzio 450, wordt max. 75 graden (bij 47% fan)

Heb jij ook een MSI N650Ti-2GD5/OC BE?

Reviews door de redactie

Ik ben ook wel geintreseerd in deze kaart, en word ook afgeschrikt door berichten over het geluid wat hij schijnt te produceren. Ik vraag me af of jij echt deze hebt met de grote blauwe fan of de twin forzr (grijs met 2 fans) die stiller schijnt te zijn.