Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech MK320 Review

dienaNewbie 18 juni 2013, 626 views

Logitech MK320

Pluspunten

Minpunten

• Zie boven

Ik ben Helemaal niet tevreden over het toetsen bord, want bepaalde letters waren er na een jaar al helemaal afgesleten, na twee jaar zijn dat er nog veel meer, ik vind dat dit niet zou moeten kunnen, het is niet het goedkoopste toetsen bord, bovendien heeft nu de linker shift knop het begeven na amper twee jaar gebruik, dit vind ik ook heel snel . Gelukkig zit er rechts ook nog wel een, maar je bent het gewend om het met de linkse te doen en dan werkt het dus heel moeilijk en elke keer vergis ik me weer en moet het weer opnieuw

Heb jij ook een Logitech MK320?

Je hebt toch gewoon garantie? Wat jij beschrijft klinkt niet als Logitech kwaliteit...