Specificaties 2.1-set met subwoofer en 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

LG 35mm Ultra Slim Soundbar (NB4530A) Review

roland rNewbie 15 juni 2013, 3.331 views

LG 35mm Ultra Slim Soundbar (NB4530A)

Pluspunten

• design
  • prijs
  • kwaliteit

Minpunten

• niets tot hiertoe

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik had vroeger een Sony home system maar wegens verhuis was ik toe aan een nieuw home system omdat ik geen zin heb in muren openslijpen, kabels leggen en terug dicht smeren plus veel gezaag van mijn vrouw en daarom heb ik voor een degelijk maar makkelijk systeem gekozen. Na mijn vorige LG aankopen waarvan ik zeer tevreden ben was de keuze voor dit betrouwbare merk snel gemaakt en met het gebruiksgemak en het mooie en sobere uiterlijk en met een zeer goede geluidskwaliteit van deze sound bar is het een zeer geslaagd product.
Heel tevreden dat ik deze aankoop gedaan heb.

Heb jij ook een LG 35mm Ultra Slim Soundbar (NB4530A)?