Belkin Neopreen Sleeve (15.6") Zwart Review

zxcvb 13 juni 2013, 853 views

Belkin Neopreen Sleeve (15.6") Zwart

Pluspunten

• Duurzaam
  • Stevige ritssluiting

Minpunten

• Rand beschermd niet optimaal

Dit is een prima laptophoes van Belkin. Ik gebruik hem ondertussen bijna 3 jaar voor verschillende laptops en hij heeft deze tot nu toe prima beschermd. Er ontstaan ondertussen wel wat vouwlijnen en kreukels in de neopreen laag van deze hoes. Hij beschermt nog steeds wel goed maar hij wordt er niet mooier op. Nadeel van deze hoes vindt ik de rits-sluiting. Bij de rits zit er niet echt een goede neopreen rand meer voor waardoor de hoes aan die kant een stuk gevoeliger is voor vallen of stoten. Als ik ik een nieuwe hoes ga kopen zou ik er meer op letten hoe beschermend de randen zijn. Een tip, ik heb deze hoezen met beter beschermde randen voor een klein bedrag bij de action zien liggen.

Heb jij ook een Belkin Neopreen Sleeve (15.6") Zwart?