Mushkin Chronos SSD (9,5mm) 240GB Review

shiningstar_nl 10 juni 2013, 1.203 views

Mushkin Chronos SSD (9,5mm) 240GB

Pluspunten

• Kan veel hebben ik heb hem met grof gebruik nog niet stuk gekregen
  • Performance is nog steeds top ook na bijna een jaar gebruik en herhaaldelijk vol schrijven
  • Weegt weinig dus als je graag je storage mee op pad neemt erg fijn (in een laptop bijvoorbeeld)
  • Goed afwerking, ziet er een stuk beter uit als de OCZ schijven die ik ervoor heb gehad

Minpunten

• ik kan er geen bedenken

Ik heb deze SSD nu 11 maanden en 13 dagen draaien volgens SMART en is een geweldige os drive. Er staat Linux mint op deze disk en het opstarten van de bios duurt langer dan het laden van het os.
Naast het debian gebaseerde Mint heeft hij ook als tweede disk in een windows systeem gedient. Ik had de disk in dit systeem voor z'n hoge IOPS voor VMs en game storage. (top prestaties niet te geloven)
Nu het mijn main OS drive is onder Mint, begrijp ik niet waarom ik niet eerder van een oudere OCZ naar deze ben overgestapt. (vertex 2 120GB)

Deze disk neemt het nog steeds op tegen de nieuwe modellen:

Heb jij ook een Mushkin Chronos SSD (9,5mm) 240GB?

Goede prijs-kwaliteit verhouding! :Y)