Specificaties Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Counter Strike - Source, PC (Windows) Review

JurianWB 8 juni 2013, 200 views

Counter Strike - Source, PC (Windows)

Pluspunten

• Als alle settings op maximaal zijn gezet, ziet de game er echt prachtig uit.
  • Het is over het algemeen niet zo moeilijk om goed in de game te worden.
  • Het is op elk apparaat te draaien, zelfs op een heel oude laptop!

Minpunten

• Over het algemeen zijn er weinig wapens.
  • Het geroep van het leger wordt na een aantal keer gauw vervelend.

Besturing Score: 4
Geluid Score: 3
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Stabiliteit Score: 5
Ik heb de game 4 sterren gegeven omdat ik de game één van de leukere first-person shooters vindt. Het is snel leuk met vrienden en je wordt niet zo snel vermoord door pro's, zoals in call of duty of battlefield.

Ten tweede is de beeldkwalititeit best goed! Het geluid vindt ik wel ok, maar na een aantal keer het geroep ''The bomb has been placed'' en dergelijke te hebben gehoord wordt het wel gauw vervelend om naar te luisteren. Ik zet daarom ook speciaal muziek op en het gamevolume uit.

De besturing is redelijk als je je sensitiviteit van je muis niet te hoog of te laag hebt staan. Om beter te kunnen richten gebruik ik een mousefix. Hierdoor kan je precieser met je muis bewegen. Dit houdt geen aim-hack in.

De prestaties en de kwaliteit & stabiliteit van de game zijn optimaal. Je hebt niet zo snel lag (vertragingen van je beeld) en je kan de game heel snel op hoge kwaliteit spelen. Ik heb een oude laptop waar ik de game op de hoogste settings met minimaal 40 fps (frames per second) speel.

Ik heb de game op steam in een sale gekocht, maar zou er geen probleem aan hebben als ik hem buiten de sales zou moeten kopen.

De gameplay vindt ik echt perfect, omdat je de game met je vrienden, of gewoon op servers met onbekenden, heel leuk kan spelen. Je wordt namelijk snel genoeg goed in de game.

Heb jij ook een Counter Strike - Source, PC (Windows)?

Hoi hoi. Kan iemand mij helpen

Ik wil graag ct op me PlayStation spelen. Alleen ik krijg ct. nergens gevonden in de PlayStation store. Weet iemand hoe ik hem moet instaleren oo mij ps3
als je met ct counter strike bedoelt dan kan dit helaas niet. CS is een pc exclusive game en kan dus niet op een playstation worden gespeeld.