Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Deathadder Essential Review

cml_lmmns 6 juni 2013, 1.798 views

Razer Deathadder Essential

Pluspunten

• Erg comfortabel
  • Scrollen en klikken gaat fijn
  • Erg nauwkeurig
  • Samenwerking met Razer Synapse 2.0 is erg handig.

Minpunten

• Klikte soms onbedoeld op rechter muisknop
  • Voelt een beetje plastic aan, verwacht dus geen soft-touch
  • scrollknopje inklikken gaat erg moeilijk.

Een hele mooie, comfortabele en precieze muis die alles aan boord heeft om zeer goed en lang mee te kunnen gamen, zonder vermoeid te raken. De muisknopjes klikken zeer goed, misschien nét iets te gevoelig, ik betrapte mezelf erop dat ik soms per ongeluk de rechter muisknop onbedoeld indrukte. Het scrollen gaat zeer fijn, iets minder gemakkelijk dan bij andere muizen, maar dat bevalt mij. De knoppen aan de zijkant voelen erg goed en zitten op de juiste plek. De rubberen stukjes aan de zijkanten zijn ook erg comfortabel, de muis blijft daardoor goed op zijn plek in je hand.

Heb jij ook een Razer Deathadder Essential?