Jamo wEAR In40i (Zwart) Review

dcl! 2 juni 2013, 199 views

Jamo wEAR In40i (Zwart)

Pluspunten

• Zeer prettige bediening
  • In eerste instantie prima kwaliteit
  • Bijgeleverd stevig hoesje en knijpertje voor bevestiging op kleding
  • Zeer goed geluid voor deze prijs (aanbieding)

Minpunten

• Uiteindelijk toch weer de uitval van 1 kant na slechts anderhalf jaar.

Eind november 2011 in de dagaanbieding gekocht voor een schappelijke prijs.

Voornamelijk voor gebruik overdag, luisterboeken, dan doet het geluid er niet zoveel toe. Maar ook muziek klinkt verrassend goed met deze dopjes.

De bouwkwaliteit is een stuk beter dan wat ik van andere dopjes gewend ben: bediening gaat zeer gemakkelijk (harder/zachter/skippen). Ik had ook de indruk dat het bedieningspaneel onderaan de splitsing, in plaats van een 1 kant (meestal rechteroortje) de boel stabieler en minder fragiel maakte.

Ze hebben het maar liefst anderhalf jaar volgehouden, maar toch vind ik dit nog te kort. Ik doe er voorzichtig en zuinig mee. Maar ook deze lijden aan het euvel dat alle doppen schijnen te hebben: ineens doet een kant het niet meer, de rechter.

Buitengewoon jammer en ik heb nu maar weer een aanbieding van 4 wegwerp dopjes met bediening betseld voor een tientje... dan maar minder goed geluid, voor op de fiets (of klussend) met audioboek goed genoeg. Maar jammer van de muziek natuurlijk.

Blijkbaar is Jamo zelf ook tot de conclusie gekomen dat zijn product toch niet voldoet, want op hun site is er niets meer over te vinden...

• iPhone 4
  • iPhone 4S

Heb jij ook een Jamo wEAR In40i (Zwart)?

Dit is niet echt een product review maar meer een klacht :)
Jammer dat je het zo opvat. Zelf zou ik graag van tevoren weten of een product voortijdig sterft, zodat ik wat anders kan kopen. Mijn informatie was op die manier bedoeld.
Helaas klopt deze review. Goed geluid maar ook bij mij is na twee jaar de rechter kant uitgevallen. Een voordeel is dat je ze nu nog voor 30,- kunt kopen ipv 100,-.
O, voor 30 euro wil ik me er nog wel een keertje aan wagen… waar kan je ze nog kopen voor die prijs?