Dota 2, PC (Linux, macOS / OS X, Windows) Review

fireblack 29 mei 2013, 449 views

Dota 2, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)

Pluspunten

• Er gaat niks over om met 4 vrienden een potje Dota2 te doen.
  • Matchmaking systeem (dat wel werkt) de meesten hebben wel een 50-50 win-loss ratio.
  • Console Command - Hiermee kun je het spel wat aanpassen naar eigen behoeften (Graphics, Interface, Scripts en andere dingen).
  • Customisation van poppetjes / stemmen / uiterlijk van scherm.
  • Grappige Commentaren van Hero's waarmee je speelt.
  • Je kunt tegen computer oefenen.
  • Het spel is moeielijk , maar je raakt niet uitgeleerd.
  • Het is een Teamspel, juist de afhankelijkheid van je medespelers maakt het ook spannend.
  • Valve is duidelijk verbeteringen aan het aanbrengen in het spel(bugfixes), om het spel stabieler en soepeler te laten draaien.
  • Hosting van games doet Valve zelf.
  • Het spel is gratis.
  • Niks kan je voorbereiden op het eerste spel wat je doet tegen echte spelers .
  • Je hebt de mogelijkheid om je eigen Items te tekenen, te laten implementeren en te verkopen het spel.(veel werk)

Minpunten

• Slecht gedrag van Community in chat en voice op beginnersniveau.
  • Het Spel is moeilijk, je bent heel afhankelijk van Teamspelers en jezelf hoe het spel gaat.
  • Beta fase (buggy interface, crashes).
  • Je moet teveel betalen voor Customisation.
  • Learning Curve voor dit spel is zwaar.
  • Er is geen Day9 Commentator voor Dota

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Excuses voor typfouten en mischien niet volledig verhaal. :)
Maar ik moest gewoon even een review plaatsen omdat er nog geen was officieel.

Er gaat niks over een avond achter PC te zitten, je op een Voice-Server(Teamspeak/Skype/Ventrilo/etc) in te loggen en dan te zien dat er een paar vrienden zijn waarmee je even een potje Dota kunt spelen.

Ik speel dit spel nu denk ik, bijna een jaar sinds de invites van Valve worden weggegeven.
900 Spelletjes gespeeld (1100 Uur in totaal )en ik heb een 49% Win rate.
Matchmaking werkt, de Community wordt vriendelijker en het spel ziet er steeds beter uit.

Het spel is is nog steeds in Beta status maar des niet al te min
loopt het op elke computer in mijn vriendenkring .
OS: Windows 7 , Mac OS.
(oude en nieuwe hardware)

Als ik eraan denk dat ik alleen 4 totaal heb uitgegeven, (courier en sleutel) . Dan is dit spel echt wel goed en geeft voldoening om te spelen.

Extra Links:
Dota2:
Console Commands Guide:
Statistieken dota2:
Youtube video nodig voor beginners:
(Learn about Dota 2 van PurgeGamers)

Heb jij ook een Dota 2, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)?