Metro: Last Light, PlayStation 3 Review

chiccops3 29 mei 2013, 134 views

Metro: Last Light, PlayStation 3

Pluspunten

• Ze hebben weer laten zien dat ze de combinatie van beeld en geluid goed gebruiken door een aantal actie's bijv. als je aangevallen word.
  • De besturing werkt prima voor mij geen hinder in gezien.

Minpunten

• het slechtst wat ik vond is dat de ranger mode niet voor alle versie's was alleen voor de limited edition die je moest pre orderen waar ik te laat voor was,
  • ik snap dat ze extra's in een game willen doen wat geen probleem is maar een speciale mode waar ik echt op te wachten zat vond ik wel jammer daarom ook de replaywaarde en prijs laag gewaardeerd.

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 2
Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
Als eerste wil ik zeggen prima spel, speelt lekker heeft een aantal positieve en negatieve punten die later aan de pas komen.

meestal als ik een game speel speel ik het vaak in één keer door totdat die uitgespeeld is om goed in het verhaal te zitten en de tijd voor kan nemen om alle extra's die in de game verborgen zit te doen zoals een minigame om speelgoed van een klein jongetje te winnen en verhalen te luisteren van bewoners in de metro wat echt heel mooi gemaakt is.

bij de foto's kan je zien wat ik echt gaaf vond van de game.

Heb jij ook een Metro: Last Light, PlayStation 3?