Specificaties Race-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Grid 2, PC (Windows) Review

Vinny1994 29 mei 2013, 772 views

Grid 2, PC (Windows)

Pluspunten

• Graphics

Minpunten

• Te veel arcade.

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 2
Besturing Score: 4
Geluid Score: 3
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 1
Vandaag even gespeeld, ik heb ECHT op deze game gewacht en heb er ook echt naar uitgekeken hem te kunnen spelen.

Echter ben ik nu zwaar teleur gesteld.

De graphics zijn geweldig, ook maxed out op mijn pc.

Echter, het is teveel "DiRT Showdown" achtig.
GRID was een echte Semi-simulation-style racing game zoals ik ze graag wil zien. GRID 2 is meer een Semi-simulation-style racing die die heel erg dicht tege de Arcade-style racing games aan zit.

Ik had gehoopt dat GRID 2 een 'nieuwe GRID' zou worden met nog betere graphics en vernieuwde banen en functies.

Ik vind de besturing van GRID geweldig, maar GRID 2 is gewoon TE arcade achtig.
Erg jammer, ik blijf nu dus nog steeds op zoek naar een GRID vervanger...

Heb jij ook een Grid 2, PC (Windows)?

Met "DiRT Showdown" bedoel je dan ook dat je geen cockpit view hebt? Laatste filmpje wat ik gezien hebt was cockpit view aanwezig.
Hey, nee de cockpit view is er wel.
Wat is er mee bedoel is dat Showdown ook het buitenbeentje (voor mij) is geworden is de DiRT serie. DiRT 1 was goed, 2 was super. Persoonlijk vond ik 3 al wat minder tegenover 2 maar showdown was echt te erg wat mij betreft, ook veel te veel arcade wat ik jammer vind van Codemasters.
Ben zelf ook zwaar teleurgesteld in deze game. Het is zoals je zegt te arcade/mainstream. Het is nu veel te makkelijk. Vroeger had je nog een max aantal flashbacks. En ook schade zag je bij je rpm. En nog meer dingen