Urbanears Plattan (Wit) Review

joeytje78 29 mei 2013, 429 views

Urbanears Plattan (Wit)

Pluspunten

• Past erg goed.
  • Heeft een 2e jack in en uitgang.
  • Erg goed geluid tussen 20 hertz en 20 kilohertz.
  • De prijs.
  • Het design.

Minpunten

• Fragiele trek ontlasting
  • Erg snel vies

Mijn naam is Joey
Ik ben 17 jaar
Dit is Mijn 2e review dus daar zal ik vast nog wat aan moeten verbeteren.

Waarom heb ik deze koptelefoon gekocht?
Ik heb deze koptelefoon gekocht op advies van de verkoper.
Dit omdat ik eerst wou gaan voor een andere koptelefoon die ineens uitverkocht was.
Nu stond ik dus voor de schappen met audio producten en tsja welke kies je dan? Dus heb ik de vraag gesteld en kreeg ik een aantal producten aangeraden.
Toen zag ik deze koptelefoon en dacht ik het is een leuk design en volgens mensen in de winkel goede audiokwaliteit.
Dus ik heb hem gekocht.

Wat zijn de voordelen van deze koptelefoon?

De voordelen van deze koptelefoon zijn onder anderen de extra jack ingang voor uitgaand naar een andere koptelefoon. Dit is handig als je met 2 personen bent want je hebt dan geen splitter meer nodig.
Tevens kan deze uitgang worden gebruikt als ingang.
Ook erg handig van deze koptelefoon is dat deze bij gebruik met een mobiel deze koptelefoon gebruikt kan worden als headset (doordat deze een afstands bediening en microfoon heeft aan de aansluit kabel).
Deze koptelefoon zit lekker op het hoofd en heeft een hele goeie maat aanpassing systeem.
Met deze koptelefoon heb je ook erg weinig last van achtergrond geluid.
Dit komt vooral door de goeie isolatie.
Ook de prijs van deze koptelefoon valt erg mee voor 50 euro heb je deze koptelefoon al.

De mindere punten van deze koptelefoon
1 van de minpunten is dat je erg moet oppassen met de trek ontlasting als je de 2e jack aansluiting gebruikt.
Een ander minpuntje is dat de witte plattan erg snel vies wordt en niet schoon te maken is omdat dit toch een leren schelp is.

Heb jij ook een Urbanears Plattan (Wit)?