Sennheiser HD 218 (Zwart) Review

Gwannoes 28 mei 2013, 186 views

Sennheiser HD 218 (Zwart)

Pluspunten

• Zit lekker
  • Aardige geluidsweergave

Minpunten

• Kan snel van je hoofd glijden
  • Geluid alleen goed als je hem precies goed op hebt
  • Snoertje

Deze hoofdtelefoon ooit bij een telefoon gekregen.
Misschien is mijn review niet helemaal eerlijk, omdat ik ook een Sennheiser HD515 heb, waar ik hem stiekem toch een beetje mee vergelijk.

Het is een aardige hoofdtelefoon. Geluid is best goed, zoals je van Sennheiser gewend bent, maar wel heel belangrijk daarvoor is dat hij goed op je oren zit. Zit hij een halve cm. anders, dan klinkt het al weer veel doffer.

Draagcomfort is goed; ik zou heb prima langere tijd op kunnen hebben. Drukt niet te hard op m'n hoofd. Hij kan wel redelijk makkelijk van je oren af glijden, waardoor het geluid weer minder is.

Het snoertje is prettig; flexibel, maar niet slapjes. Raakt dus niet te snel in de knoop. Vreemd is wel dat, als je het snoertje ergens langs schuurt (bijvoorbeeld langs je kleding, of met je handen er aan zit, dat je dit contactgeluid heel duidelijk hoor uit de hoofdtelefoon.

Heb jij ook een Sennheiser HD 218 (Zwart)?