Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Skiller Review

Vocalise 27 mei 2013, 2.016 views

Sharkoon Skiller

Pluspunten

• Het toetsenbord voelt en hanteerd als een echt gaming toetsenbord.
  • Alle multimedia toetsen zijn aanwezig en werken.
  • De Rubberen gaming toesten zijn een verademing.
  • Kabels zijn dik en stug, erg fijn om weg te leggen in gootjes.
  • De service van Sharkoon is fenomenaal, ik kan niets anders zeggen. Logitech vond het niet gangbaar om losse voetjes te leveren nadat deze waren afgebroken op een keyboard van 42,50, Sharkoon doet dat dezelfde dag nog met humor.

Minpunten

• NIets, geen enkel keyboard overleeft de straffen die mijn kids kunnen uitdelen, ook Sharkoon bordjes niet, maar het wordt wel door Sharkoon keurig opgepakt en geregeld.

Ik heb een tijdje geleden de Sharkoon Skiller aangeschaft.
Mijn eerdere toetsenborden zijn gesneuveld door mijn lieve vingervervende, ranja drinkende of stomweg ik wil het beeld beter zien dus ik ga op je Plank staan kids.

Ik schrijf niet snel een review en inhoudelijk staan er 2 veel betere maar ik wil een punt even uitlichten waar Sharkoon Technologies GmbH Toch uitblinkt.

Na een week gebruik te hebben gemaakt van het toetsenbord was het weer zover, ik had niet opgelet en ben weggelopen van mijn pc terwijl mijn zoon van 2 een mooi filmpje zag over tractors. Dit resulteerde in een over enthousiast mannetje welke stond te springen op tafel ( en dus mijn Toetsenbord) resultaat gebroken voetjes die het bord wat schuiner zetten.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Sharkoon en binnen een half uur!!! al responce en men stuurt kosteloos 2 nieuwe voetjes op.

Een toestenbord van 14 euro met deze service is een vermelding waard lijkt me!

Heb jij ook een Sharkoon Skiller?

wat een leuk verhaal! wat bedoel je met "Sharkoon doet dat dezelfde dag nog met humor."
Wat stond er dan?
Ik zal proberen de mail terug te zoeken :)
Hij betrok mijn sloper ( zoontje) prachtig in het verhaal en leverde direct een paar setjes met voetjes en extra gaming keys mocht daar ook iets mee gebeuren.

(Deze kun je in plaats van de gewone toetsen in de asdw en pijltjes toetsen klikken en zijn stroever.)
idd Sharkoon goeie top service