Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose MIE2i (Zwart) Review

Mark_277 22 mei 2013, 712 views

Bose MIE2i (Zwart)

Deze Bose oortjes heb ik nu ruim een jaar in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik er absoluut tevreden mee ben. Eerlijk gezegd zijn dit tot nu toe ook de enige in dat oortjes die het meer dan één jaar volhouden, voorheen heb ik een aantal Senheiser inear setjes gehad die het ten eerste absoluut niet halen bij de geluidskwaliteit van deze Bose set. De degelijkheid is al met al tot nu toe dus prima. Muziekweergave is geweldig, muziek door deze oortjes klinkt echt top! De Bas weergave is precies goed, niet overdreven maar ook niet te weinig aanwezig.

Ik ben iemand die redelijk wat genres muziek luister en ik moet zeggen dat de oortjes binnen alle genres die ik luister prima bevallen. Van hardstyle tot rock het klinkt allemaal mooi.

De pasvorm van deze oortjes is in mijn geval handig omdat ik dagelijks hardloop.
De schelpvormige oortjes blijven tenminste zitten tijdens het hardlopen.

Conclusie:
Top oortjes waar in iedergeval de Dre's van een paar 10tjes absoluut niet aan kunnen tippen!

Heb jij ook een Bose MIE2i (Zwart)?

''Dre's van een paar 10tjes''

Wat bedoel je precies?
Ik bedoelde de Beats by Dr. Dre oortjes, die een paar 10tjes extra kosten. 8)7
Ah, dacht dat je fake Beats bedoelde :p Schrok al.