Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows) Review

Bouwer21000 17 mei 2013, 489 views

Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)

Pluspunten

• Er zijn veel mogelijkheden, het is oneindig.
  • Je kunt met honderden tegelijk op servers spelen.
  • Het is erg uitgebreid.
  • En hee; verslavend

Minpunten

• Minecraft draait niet goed op oude computers, omdat het veel berekeningen moet maken, en eindeloze werelden moet bedenken en opslaan.
  • Na enkele jaren wordt het toch wel saai.
  • Om te 'Craften' moet je het jezelf aanleren of alles doorlezen op internet.
  • Lopen doe je met de toetsen WASD, altijd als je op de pc gaat gaan je vingers na verloop van tijd automatisch op die toetsen staan, zelfs als je het niet gaat spelen.

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Nadat een paar vrienden uit mijn klas minecraft classic op de site speelden, vond ik dit ook erg leuk. een vriend van mij regelde het voor mij en ik speelde. De pc die ik toen nog had was erg oud en kon het spel nauwelijks aan, maar ik kon wel spelen. ik begon in creative een huisje van diamant en goud te bouwen. De eerste keer toen ik een monster tegenkwam schrok ik me kapot! ik dacht al de hele tijd 'wat hoor ik?' blijkt er opeens een megaspin op mijn dak te zitten. nu ken ik de game helemaal uit mijn hoofd en veel vrienden spelen het ook. ik heb er alleen goede ervaringen mee.
na enkele maanden kocht ik het, om ook skins en andere te kunnen gebruiken. Kopen is zeker aanbevolen!

• 1 GB RAM
  • Grafische kaart onbekend
  • Intel Pentium 4

Heb jij ook een Minecraft, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)?

Misschien moet je dat van die Crack even weghalen, is niet echt toegestaan hier.

Ach, waar maak ik me druk om :/

[Reactie gewijzigd door 278922 op 17 mei 2013 16:51]

ok, maar andere recensies schrijven het ook, bovendien heb ik de download er niet bijstaan.

Not sure if trolling or what